Langara: domov Jonase Quinna - velký spoiler!!!

LangaraKdo si nechce zkazit překvapení, ať radši tento článek nečte, obsahuje rozsáhlý spoiler. Fanoušci Stargate SG-1, kteří chtějí vědět, co se stalo poté, co si Langaru podmanili Oriové, by mohli dostat šanci při sledování epizody SGU 2x15 - Seizure. To je také epizoda, ve které se objeví hostující herci Robert Picardo (Richard Woolsey) a David Hewlett (Dr. Rodney McKay). Je zajímavé, že tyto dvě postavy patří spíše k SGA, ale spisovatelé se snaží překlenout rozdíly a chtějí udělat svět Stragate více synchronní. Více, především ten zásadní spoiler, který představuje nástin, co v epizodě pravděpodobně uvidíme, se dočtete v pokračování článku.

Nový spoiler!!!

Woolsey byl přidělen vyjednat použití naquadriového jádra na Langaře, domovské planetě Jonase Quinna. Naquadrie je velmi nestabilní a ve dvou předchozích případech, kde byly planety bohaté na tento prvek, byly zničeny při vytáčení Destiny. Není tedy divu, že ambasador Ovirda odmítá, nechat Zemi dělat pokusy s jejich planetou jako spouštěcí bod. Woolsey zavolá McKaye, aby mu to vědecky vysvětlil, ale Ovirda odmítá, nechat ho dostat se dál, než k jeho úvodu. Problém není v tom, že nerozumí takové vědě, ale spíše to, že oni nechtějí svou planetu uvrhnout do takového nebezpečí a nechápou, že k explozi předchozích dvou planet došlo v důsledku útoků, nikoli v důsledku nějaké chyby v matematice.

Na tomto zasedání, které se bude konat v Homeworld Command, bude přítomen i plukovník Telford.

Neexistuje žádná zmínka o tom, že by se tam měl Jonas Quinn také objevit, ale doufejme, že budou existovat nějaké zprávy o tom, co se s ním stalo.

Zdroj | Zobrazeno: 6655× | 04.09.2010 11:41

Scimani | Stargate Universe | Epizody | Komentáře (63)

Pravidla pro komentáře:

  • Věříme, že budete dodržovat základy slušného chování.
  • Netolerujeme rasismus, vulgaritu a urážky.
  • Používejte háčky, čárky a interpunkci: pište česky nebo slovensky.
  • Spoilery můžete psát až po vydání titulků k dané epizodě.
  • Odkazy ke stažení epizod vám dáváme k dispozici, jiné zdroje sem neuvádějte.
  • Reklama v jakékoliv formě včetně odkazů je zakázána.
  • Držte se tématu novinky.
  • Vyhrazujeme si právo příspěvky nedodržující výše uvedená pravidla upravovat, případně mazat.


[63] Budko 05.04.2011 18:49
A čo ten pohon ktorým sa atlantis v poslednom diely dostala na zem za pár okamžikov (nejaký gravitačný pohon)?

[62] symon6 07.09.2010 06:59
jj ved sa o tom hovorilo aj vo spoileroch

[61] Saturnus 06.09.2010 17:26
víš, já si myslím že cestování časem je stejné jako cestování bránou, čím dal chces jit, tím víc energie, ale nejsem si jisty :-), kazdopadne by zmenili linii a to nechtejI:-) a myslíš že je USA chce dostat zpět nazem? ja si myslim že chtejí hlavně tu destiny

[60] simon100 e-mail 06.09.2010 15:37
no ale zmenili by to k lepsimu takze proc by to nemeli udelat proste by stacilo se jen vratit na icarus este pred vybuchem a bylo by to

[59] symon6 06.09.2010 06:13
A pochybujem že by chceli zminiť časovu liniu:-D

[58] Scimani e-mail www 06.09.2010 00:08
Přesně tak a navíc si už nejsem jistý, ale myslím, že už ho nemají. Jinak Destiny byla vyrobena na Zemi, jen se neví kdy přesně, takže taky k ničemu :-)

[57] Wrak 05.09.2010 22:02
to by urcite neurobyli lebo by tak vazne zmenili buducnost

[56] simon100 e-mail 05.09.2010 21:47
a nebo by se mohli vratit na icarus este nes se tam stal ten vybuch a mohli by je vvsechny poslat na zem

[55] simon100 e-mail 05.09.2010 21:22
ale ted me napadlo ze vte dobe kdy se vytvorila destiny asi nebyly jumpery takze by stoho byly antici asi trochu na vetvi

[54] simon100 e-mail 05.09.2010 20:34
ja bych pouzil jumper na cestovani casem a vtom pripade by stacilo jen najit planetu kde byla destiny vitvorena tam by rekli antikum aby jim pomohli a bylo by to hned

[53] symon6 05.09.2010 19:36
Maš asi halušky lebo tam hovoril že su sice vyspeli ale niesu to antici:-D

[52] Saturnus 05.09.2010 18:43
Teď možná trochu odbočím, ale jak mluvili o tý rase v 1x13 Faith, tak sem měl pocit(ale je to jen dojem) že tam rush rikal ze je to nejvyspělejší rasa ve vesmíru, a vyspělejší než antici. Ale nejsem si jistý jestli to říkal nebo mám jen halušky :-D, je to pravda nebo ne?:-D

[51] symon6 05.09.2010 18:42
Ja by som bol najradšej keby bolo viac ako 10 serii:-D

[50] Scimani e-mail www 05.09.2010 17:30
No samozřejmě to nemá být hned v nadcházející sezóně, jen má být odhalena pravá mise Destiny, to neznamená, že se to stane hned :-) Sám Mallozzi říká, že počítají s příběhem alespoň na 5 sérií, ale samozřejmě bude záležet na sledovanosti.

[49] symon6 05.09.2010 16:29
Nemislim ale ak ma serial pokračovať tak sa tam budu musieť nejako dostať znovu iba ak by to dali na koniec v takom pripade dufam že to bude čo najneskôr:-D

[48] Scimani e-mail www 05.09.2010 13:49
A ty myslíš, že by tam pak chtěli znovu? To já si nemyslím a navíc si myslím, že se Destiny dostane tím pádem domů.

[47] symon6 05.09.2010 12:43
To hej ale ako sa znovu dostanu na destiny potom :-)

[46] Scimani e-mail www 05.09.2010 11:11
No tou hlavní misí Destiny, která má být odhalena také je, že se tím mohou dostat domu, tak bude asi ještě jiný způsob a to od Destiny :-)

[45] symon6 05.09.2010 10:06
Potom zistime čo mal niekto pravdu:-D

[44] alex 05.09.2010 09:36
Dobre je vychazet z toho co mlozzi rkl ale pocitat se musi se vsi no nechame se prekvapit

[43] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:34
Tak to info je ale špatné, navíc je to nesmysl, že pár měsíců po příletu Atlantis na Zemi, když mezi tím a filmem Extinction je ještě SGU a to už je teď rok a film nikde :-)Ale abychom to uzavřeli, Mallozzi prostě potvrdil, že jinak se na Destiny nedá dostat a hotovo, z toho musíme vycházet.

[42] alex 05.09.2010 09:27
ja sice necerpam z malozziho blogu ale cerpam info ktere je z blizkeho okruhu filmu SGA

[41] alex 05.09.2010 09:25
To je taky pravda proc myslis ze sem psal o tom pristroji z atlantis jak zmeni vyvoj cloveka

[40] DAVE 05.09.2010 09:24
36:

a já jsem zase četl, že Mallozzi se díval na scénář k SGA filmu a napsal, že je tam spousta bot, které se musí opravit. Někdo vyspělejší než Asgardi a Antikové? Tak a teď jsem se na film přestal opravdu těšit.

[39] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:23
Alex, tak to nevím, kde jsi vzal, to nikdo nikdy nepotvrdil a je to podle mě i nesmysl, podle toho, co zatím Mallozzi prozradil.

[38] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:19
Navíc, kdyby si je uměli postavit, proč myslíš, že do galaktického mostu bran si je museli najít na opuštěných planetách a neudělali si je?

[37] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:18
Alex, ty si to trochu pleteš, makro udělali samozřejmě, ale to je vždy spojené z vytáčením a DHD rozebrané měli, ale už si viděl, aby měli rozebranou celou bránu, to je trochu jiná technologie, než DHD, pomocí něhož se jen vytáčí a zásobuje energií.

[36] alex 05.09.2010 09:18
OK co je kamen urazu wraithu-energie a to same je u lidi a podle jednoho zdroje ze ktereho cerpam jedna pozemska lod v pegasu narazi na rasu vypelejsi nez asgardi a antikove dohromady a udajne budou spojenci toto se ma stat jen par mesicu po priletu atlantis na zem a ma to byt ve filmu SGA tak mozná s pomocí této velmi vyspele rasy se mozna k destiny dostanou

[35] DAVE 05.09.2010 09:16
A oni se jen tak zastavit nemůžou. Pořád potřebují jídlo a vodu a to nemluvím o Šmoulech. Už vidím toho cvoka, co do toho stroje znovu vleze. Mallozzi řekl, že ke spojení s Destiny by bylo potřeba hodně ZPM. Lidem se nikdy nepovedlo sestrojit pořádný funkční hyperpohon. Ten mají od Asgardů. I když v Sabotage byla zmíňka, že doktorka Perry pracovala na hyperpohonu nové generace, ale o tom nic nevíme.

[34] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:14
Alex, to je hezké co tu píšeš, ale jak jsem řekl, technologii superbrány neznají a Mallozzi také potvrdil, že ZPM na vytočení adresy na Destiny rozhodně nestačí, tak jak to asi mají udělat? Ani Asgardé neznají technologii superbrány a dokonce i samotné normální brány, takže tohle vše je pase.

[33] DAVE 05.09.2010 09:11
hned tě zastavím. Jedno ZPM stačí do Pegasu. Což jsou 3 miliony světelných let. Destiny je několik miliard světelných let od Země. A Destiny je starší o několik milionů let.

[32] alex 05.09.2010 09:08
Kdyby tuto technologii neznali tak jak mohly vtvorit makro ktere zakazuje mit brane z pegasu prednost viz sga 03x10 a navic na atlantis je technologie ktera mamlem rodneyho zabila pac umele popohnala jeho vyvoj kdby ho znovu pouzil tak by po nekolika hodinach max po 1-2 dnech byl schopen super branu vytvorit ne

[31] Scimani e-mail www 05.09.2010 09:05
Přesně tak, nenašli a i kdyby si ji museli vytvořit, tak jak a z čeho. Nebudou mít vhodný materiál a navíc tuto technologii vůbec neznají.

[30] Alex 05.09.2010 09:02
Pokud se nepletu tak na cestu o jakekoliv galaxie staci energie z pouze jednoho ZPM a jest nemusi byt plne nabte a na atlantis maji 3 z cca.15-45% takze by v podstate stacilo kontaktovat destiny zjisti kde se budou v budoucnu nachazet a bud tam poslat neco jako super branu vlastní výroby nebo na tu planetu vyslat tymy v jumperech a navic nemaj nahodou ten modul co se napaji z energie tycové zbrane co vyrobil o´neil kdyz mel myslenky antiků a co se tyce ftl pohonu arychlosti 0,9 svetla ve ktere se destiny podle mho nachazi tak rush prece zjiszi jak ovladat destiny tak by ji klidne mohl zastavit a ponechat na jednom miste delsi dobu a podle vseho technologie oriu je dosti podobná te anticke mozna vypelejsi a zdroj energie je tak silny ze dokaze vytocit dresu na superbrane tak je dost silny aby se dal vyuzit k napajni brany na delsi dobu a tudiz teoreticky i ke spojení s destiny a naic lide dokazali vynalezt svuj vlastni hyperpohon a vic nez rozumí branam tak proc by nebyly schopni vynalezt vlastni super branu poslat ji nekolik stovek svetelnych let pred destiny a nasledne ji dohnat poemskymy lodemy vzdit destiny neni shopna vstoupit do hyper prostoru (zatim) a navic neleti stale leti rychlostí ktera by se dal srovnat s maximalni rychlosti anticke lodi ktera je nacucana ZPM jako sme mohly videt v sga 03x10 a 03x11 kdy expedice potala lod antiku se zivimy antiky na palube a navic destiny je o nekolik 1000 let starsi nes atlantis(nejspis) take je znacne poskozena tudiz podle meho nazou nemuze dosahnout plne rychlosti Hyperpohon je prece rychlejsi nez ftl tudiz by se mohly po vystupu destiny z ftl s ni spojit a kdyby nic z toho neslo tak by slo na planetu se kterou by byla destiny ve spojeni poslat soucastky na opravu lodi a jak sem jiz rekl rush bude moct lod ovladat tudiz by mohly lod opravit pokud umi lod fstoupit do hyper prostoru tak by mohli lod otocit a vstoupit do hyper prostoru lod sice nema vic jak 40-50%energie ale i tak by moly byt za par let spet doma protoze podle myho by mela destiny i s polovicnim mnostvim energie dosahnout vyssi rychlosti nez asgardsky oneil

[29] DAVE 05.09.2010 08:57
aha a kde najdou superbránu podobných rozměrů v té galaxii, ve které Destiny zrovna je?:-D

[28] symon6 05.09.2010 08:46
tak či tak letieť asgardskym hyperpohonom za destiny je nezmysel ale ta superbrana by mohla ijsť vytvoriť na inej planete a cez nu poslať loď do tej novej galaxie

[27] Scimani e-mail www 04.09.2010 23:39
Saturnus: To se mýlíš, není to za pár sekund mezi galaxiemi, ale skoro den tzn. v řádu hodin. V sekundách to bylo v rámci naší Galaxie a ještě kousek od Země. Psal jsem to v asgardských lodích, jestli jsi nečetl :-) A jinak jsem nevycházel z toho, jakej myslí pohon, ale z toho, co řekl, tzn. Galaxie za den.
symon6: nevím teda jaké máš počty, nebo co máš z matiky (bez urážky :-), ale to co říkáš je nesmysl. Při rychlosti 1,5 dne na 100 000 světelných let, není v žádném případě vzdálenost 1,5 miliardy světelných let za 2 roky, ale za 61,6 let, což je hodně veliký rozdíl a kdyby tedy měly asgardskou loď O'Neill, která přeletí 3 000 000 světelných lety za den, furt je to necelých 1,4 roku a destiny je ještě dále než 1,5 miliardy ly :-)

[26] Dave 04.09.2010 21:59
jenomže cesta lodí třídy Daedalos by si vyžádala obrovské množství zásob. Uvědomte si, že jde o dvouroční cestu.

[25] symon6 04.09.2010 21:52
rovnako ako oriovia poslali sučiastky do našej galaxie cez nejaku inu branu a destiny ma svoj vlastny navigačny system takže by deadlus alebo ina loď vedela kam letieť

[24] Saturnus 04.09.2010 20:57
To symon: to nelze, nebot nemají jak poslat k destiny ty součastky, a kdyby je mely tak nevydržej u ty planety porad, koneckoncu je stale destiny v FTL. Ale ta hyperrychlost asgardu by mozna sla - nebot se dostali opravdu za par sekund skrz 3-4 galaxie.(jeste jednou díl SG1 4x01mala vitezstvi)

[23] symon6 04.09.2010 20:46
alebo si vytvoriť napodobeninu orijskej superbrany a tak poslať zasobovaciu loď:-D

[22] symon6 04.09.2010 20:44
1,5 MLD svetelnych rokov by preleteli za 2 roky takže asi nie (pri rychlosti 1,5 dna na 100 000 svetelnych rokov):-D

[21] Saturnus 04.09.2010 20:29
To Scimani, on nemyslel pohon daidala, ale ten asgardskej kterej pouzivaly ve 4serii, kdy byly za par sekund v galaxii IDA (4x01 Mala vitezství) pri hyperrychlosti, to jsem nepochopil proc si to nedali na X304, nebot by tim mohly byt na atlantis za malou chvilku.
Podle mého odhadu by to ovšem trvalo nějaký ten pátek, takový rok minimalně, a taky by trvalo nejakou dobu prestavet ten hyperpohon

[20] Scimani e-mail www 04.09.2010 20:01
symon6: to určitě ne, Destiny je několik miliard světelných let od Země, když si vezmeš, že naše Galaxii má v průměru kolem 100 000 světelných let, tak si to spočítej, hodně let by jim to i tak trvalo :-)

[19] symon6 04.09.2010 19:57
čo tak použiť medzigalakticky pohon od asgardov ktory by bol posilneny 3 ZPM to by vyšla asi tak galaxia na ďen a do mesiaca by mohli Destiny dobehnuť ;-)

[18] Saturnus 04.09.2010 19:43
Ono šlo by to, ale po 2 debaklech to nebudou riskovat.

[17] maario e-mail 04.09.2010 19:41
dík za upřesnění, už sem si připoměl, co je projekt arcturus. je fakt že by to byl super nápad čerpat tím enrgii pro destiny, ale... jak už sem říkal, kdyby to šlo, asi už to udělaj

[16] Saturnus 04.09.2010 19:04
Tj, ale nechtějí nicit vesmir který je obydleny, proto jej nepouzivají, navíc, vodu na destiny mají po setkaní s planetou nejvyspělejěí civilizace v Universe(aspon jsem to tak pochopil, je mozny ze antici jsou lepsi ale i tak)(1x13 Faith). Navíc ta červí díra by zřejmě byla nestabilní, je ktomu potřeba obrovské množství energie, nejsem si jistý jestli by to brána na atlantidě přežila :-)

[15] Scimani e-mail www 04.09.2010 19:04
Blade: proto je právě nepoužitelný, i kdyby fungoval, takže jak říká symon6 :-)

[14] Blade 04.09.2010 18:09
Ale v 3x8 to vyriesila Rodnyho sestra. Akurat to nicilo druhy vesmir.

[13] symon6 04.09.2010 17:49
projekt arcturus je iste odpysany lebo pri čerpani energie z ineho časopriestoru vznikaju exoticke častice a tomu nezabranili ani antici ani všemuhuci rodny :-D

[12] Blade 04.09.2010 17:23
Project Arcturus bolo to co v Atlantis nasli na jednej planete. Nevycerpatelny zdroj energie ktory odoberal energiu z inych vesmirov. Bola to druha seria siesty diel(trinity).

[11] Scimani e-mail www 04.09.2010 17:20
maario: projekt Arcturus jsi mohl vidět v epizodě SGA 2x06 - Všemohoucí a Rodney ho oživil a zničil s ním 5/6 hvězdného systému.

[10] maario e-mail 04.09.2010 17:17
projekt Arcturus?? co to je?? to mi asi nějak ušlo. Ale bylo by to skvělé, kdyby měli konečně s Destiny kontakt. WOW...Máme se na co těšit...
Taky sem si myslel že 3 ZPM na Atlantis by mohli stačit, ale pak sem přišel na to že kdyby to šlo tak už by to dávno udělali, takže to asi nejde.... Taky sem přemíšlel o pohonu červí díry na Atlantis, to by nešlo?? Ale asi taky ne protože kdyby top šlo tak užn to dáno udělaj. A asi by k tomu potřebovali i víc ZPM, který už by se konečně měli naučitř vyrobit!!

[9] Filip 04.09.2010 17:14
Destiny je velmi daleko na pouzite ZPM ved vraveli ze cestuje uz niekolko milionov rokov a to nadsvetelnou rychlostou...

[8] Scimani e-mail www 04.09.2010 17:10
Ne, podle všeho nestačí a navíc Země tři ZPM nemá, nebo abych byl přesnější, má, ale jsou dost vyčerpané po bitvě se ZPM úlem.

[7] Blade 04.09.2010 16:01
Ked isli na Atlantis maly ZMP ktore bolo takmer vybite a udrzalo to otvorene celkom dlho, tak potom jedine ze by prisli na to ako sfunkcnit project Arcturus.

[6] Ironhearted 04.09.2010 15:33
je jasne ze to nestačí ved ked išly na atlantídu zničily jedno a ked si vydel ako ukazovaly cestu destiny zem asi 2 sekundy potom pegasus a išlo to stale dalej dalej a dalej

[5] Dave 04.09.2010 14:46
ne, nestačí

[4] Blade 04.09.2010 14:44
To im nestacia 3 ZPM na ATlantis na zadanie Destiny ? Ked uz nie na neake dlhe okno ale poslat vodu, jedlo to by trvalo par seknud.

[3] Dave 04.09.2010 14:37
podle Mallozziho začíná děj Air týden po EatG.

[2] Blade 04.09.2010 14:15
Kedy sa vlastne odohrava Universe ?
V tej dobe ked je uz Atlantis na zemi ?

[1] Coder www 04.09.2010 13:38
Píše se Jonas Quinn :-)

Přidání komentáře



Bold text Italics Underline Strikethrough Link Code    :-) ;-) 8-) :-D :-P :-O :-( :-/ ;,( ]:-D :-[

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici devatenáct: